Kuidas kriipivast kurgust sai alguse tore T-särkide sari tõelistele šampanjasõpradele

Jah, kriipivast kurgust see kõik alguse sai. Ja sellest, et üleöö lausa lärmakaks muutunud köha tahtis korraga lammutada ribid. Öösel ei andnund ei olla ega magada. Tuli istuda üleval, võtta rohtu, keeta teed ja püüda lihtsalt olla. Teate küll seda tunnet kui tahaks kohutavalt magada, aga magama jääda ei saa, sest pead padjalt ja tervet keha voodist üles raputav köha lihtsalt ei lase. Seda kõike siiski palju enne tänaseks lausa kurikuulsat COVID viirust. Aga see selleks. Et mis sa siis ikka keset ööd muud teed, kole köha peal, kui et otsid enesele mingi asjaliku tegevuse. Sest muidu toimekas inimene ei saa ju niisama olla ka öösel, olgu või köha. No pole lihtsalt kombeks. Võtsin arvuti põlvede peale ja hakkasin korrastama vanu faile, sorteerima fotosid, puhastama kõvaketast. Midagi targemat välja ei mõelnud. Kuni korraga vaatasin otsa umbes aasta või nõnda tagasi tehtud kiiretele visanditele alapealkirja Champagne T-Shirts all ja sain aru, et käes on aeg need toredused maailma "sünnitada". Selle kauni mõtte peale taandus ka köha.  

Järgmisel päeval ärgates olid sketšid kusagil alateadvuses sedavõrd settinud, et võtsin kompuutri kohe esimesel vaba hetkel juba julgemini ja resoluutsemalt ette ning reaalselt 10 minutiga olid uued toredad sloganid mu vaimusilmas juba vägagi kaunitena paistvatele T-särkidele valmis. CHAMPAGNE IS MY LIFE(style), CHAMPAGNE IS MY SPIRIT(animal), CHAMPAGNE IS MY SOUL(mate), CHAMPAGNE IS MY PASSION(fruit), CHAMPAGNE IS MY LOVE(story), jne. Et oleks väike armas vimka igas sõnumis ning saaks lugeda nii ja naa. Ei tahtnud kedagi kopeerida, midagi kusagilt maha viksida, vaid luua midagi päris OMA. Ja mu meelest said hiiglama head! Edasijõudnutele päris oma sari, mille puhul võimalus ühelt pildilt lugeda omakroda mitut erinevat sõnumit. Üks stiilinäide vaid: CHAMPAGNE IS (always) ON MY MIND(set). 

Sloganid ja sketšid valmis, oli järgmine etapp leida reaalselt T-särgid, mis head nii materjalilt, lõikelt kui ka värvigammalt. Ei ole see üldse lihtne, võin tagantjärgi tarkusest kohe etteruttavalt teada anda kõigile "noortele disaineritele", kes miskit samasugust üritust ning vürtsi oma ellu ja ettevõtmistesse plaanivad. Üks tingimus oli särkidele lisaks - peab olema niinimetatud naiste lõige, kergelt taljesse, mitte miski lohvakas meestemudel ja kaelus peab olema kena ja avar, et oleks hea üle pea tõmmata ka juba viimistletud soengu korral. Igati loogiline, eks. Ja siis see ralli "otsin õiget särki maa alt ja maa pealt" algas. 

Kõik tublimad reklaamsärkide maaletoojad ja printijad sai läbi lapatud. Kõigeenne virutaalselt, siis ka kohapeal. Aga mida ei ole, seda ei ole. Küll ei olnud lõige hea, küll ei passinud värvid, küll oli hea lõike puhul särgi üldpikkus kasin. Rida muid pisivigu lisaks. Vahepeal tundus juba, et jääbki projekt projektiks ja taandub pleglik nägu peas arvutifailidesse tagasi. Kuni, võtnud ette korraliku siblimise ka kohalikus kaubandusvõrgus, leidsime väga kvaliteetsed naiste T-särgid täiesti tavalisest H&M'st. Väga hea lõige, kergelt taljesse nagu soovitud. Väga hea materjal - 95% orgaanilist puuvilla ning 5% elastaani, mis ei lase T-särgil vormist välja vajuda. Sest rootslaste Hennes & Mauritz ehk H&M nagu me seda pigem tunneme, on mitte lihtsalt maailma teine juhtiv kiirmoe kett, vaid rõhutab eeskätt viimasel ajal jätkusuutliku tootmise ja tarbimise olulisust ning pöörab nimetatule suurt tähelepanu ka oma tooteliine valides. Lisaks väga hea kaelus ning absoluutselt sobivad värvid. Bingo! Jäi üle uurida ettevõtte peakontorist koguste, värvide, suuruste ja tarnetingimuste üle. Ja usute või mitte, aga kõik soovitu oli juba 4 päeva pärast käes ning katsetused prinitmisega võisid alata. 

Etapp 3 ehk prinitmine oli omaette tore. Arvutijoonised valmis, sai esimesed katsetused tehtud siirdeprindiga. Kiiresti koju, pesumasinasse. Esimene pesu - särk üksi. Teine pesu - särk sama värvi toodetega. Kolmas pesu - kulumise kontroll. Täiesti tavaline pesugeel ning 30 kraadi temperatuuri (igaks juhuks, sest hoolikas perenaine teab, et temperatuuriga ei ole mõtet üle pingutada) ning särgid tagurpidi pööratud, prinditud pool seespool. Väga lahe oli näha, kuidas print püsib ning veelgi toredam, et peale pesumasinast võtmist, kerget läbikloppimist ning puule asetamist selgus, et triikida neid särke vaja ei olegi. Milline rõõm, kui mõelda kõigi nende pikkade nädalavahetuste peale suvel, milliseks need särgid just mõeldud on. No kes see viitsib kuuma ilmaga (kui jumal annab) või ka reisil või minipuhkusel olles jännata triikimisega? Mitte keegi! Ja ei ole vajagi! Vot see avastus pani silmad eriliselt särama ja tunne oli mega. 

Proovitud sai veel kahe erineva printimisstiiliga. Mille juurde jäime, see on korraliku ettevõtte puhul fimasaladus, mida ei saa reeta, saate aru küll, eks ole. 



Esimesed "linnukesed" Mulligaleriisse tassitud ja targemad ilu- ja võlukonsultandid ehk maailma parimad sõbrad kohale kutsutud, hakkasime proovima. Tänaseks on selgunud parimad sloganid ning nutikamad värvikombinatsioonid. Aitäh kõigile kaasaaitajatele! Esialgu kolm värvi ja kolm sõnumit, ootel aga juba eraldi liin sõpruskondadele ning juba kord nimetatud edasijõudnute sõnumid, mille puhul võid oma TÄNASE PÄEVA SÕNUMI igal päeval enese meeleolust lähtuvalt ümber sõnastada. T-särkide juurest liigume edaspidi ka poolpikkade varrukate ning ka mõnusate pusade juurde. Sest Eestimaa jaanipäev ei ole alati leebe ega päikeseline ning ühel hetkel tuleb, tahad või mitte, visata iga T-särgi peale midagi soojemat ja olgu siis selleks me UUS ja vahva Champagne sõnumiga soe ja pehme toode.

Kaubamärgi SPIRIT OF CHAMPAGNE all on kõik T-särgid saadaval Mulligaleriis E-R kl 12-18, muul ajal saab tellida nii näoraamatu lehe kaudu kui ka telefoni teel (ikka 5019845).

Sest, Champange is MY PASSION, SOUL AND LIFE and my favorite Spirit Anima(a)l :)  

Kommentaarid

Populaarsed postitused